[Demo] Hvordan møte mat- og helsefaget med nedsatt syn (H5P)

Dette kurset er laget for og med Statped.

Dette kurset er det første av tre som tilsammen utgjør kursrekken “Mat og helse for elever med synsnedsettelser”.

Kurspakken består av følgende kurs:

1. Å møte mat og helse-faget med nedsatt syn
  2. Gi praktiskrettet kunnskap om nødvendig tilpasning og tilrettelegging
  3. Tilpasning og tilrettelegging av undervisning og undervisningsrom
Foreløpig status
Ikke påmeldt
Gratis

Velkommen til dette demokurset i å møte mat- og helsefaget med nedsatt syn. Kurset er laget for å demonstrere struktur, funksjonalitet og brukerflyt. Alt innhold er laget ved hjelp av ChatGPT og ikke kvalitetssikret. Vi har laget innholdet kun for å illustrere funksjonalitet.

Dette kurset er designet for pedagoger som ønsker å tilrettelegge undervisningen i mat- og helsefaget for elever med synsnedsettelser. Gjennom dette kurset vil du få innsikt i de pedagogiske konsekvensene av synsnedsettelser, lære om nødvendige tilpasninger og strategier, samt forstå hvordan du kan fremme selvstendighet og sikkerhet for dine elever.

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt.

Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit, sed quia non numquam eius modi tempora incidunt ut labore et dolore magnam aliquam quaerat voluptatem. Ut enim ad minima veniam, quis nostrum exercitationem ullam corporis suscipit laboriosam, nisi ut aliquid ex ea commodi consequatur? Quis autem vel eum iure reprehenderit qui in ea voluptate velit esse quam nihil molestiae consequatur, vel illum qui dolorem eum fugiat quo voluptas nulla pariatur?