Hvorfor Dialogmøte?

Se videoen, les teksten og gjør oppgaven under.

Målet med dialogmøtet er å forsterke fokuset på hvordan foreldre kan bidra til forebygging av mobbing i barnehagen, forsterke fokuset på hvordan ansatte kan bidra til forebygging av mobbing i barnehagen, forsterke fokuset på hvordan foreldre og ansatte SAMMEN kan bidra til forebygging av mobbing i barnehagen og forsterke de voksnes bevissthet og ansvar om barns rett til et trygt og godt barnehagemiljø.

Dialogmøtet gir en enorm verdi rundt det å sette fokus på mobbing. En mamma sa det så fint:

“Dialogmøtet gjorde at jeg ble enda mer bevisst på at mobbing faktisk foregår i barnehagen og at jeg må følge bedre med”.

Oppgave

Hva er din styrke som samarbeidspartner når du er uenig med en kollega eller foreldre? Hva er din utfordring som samarbeidspartner når du er uenig med en kollega eller foreldre?

Skriv svaret ditt under og klikk OK. Deretter kan du klikke “fullfør”.